کتاب بخوانیم

نظرات  (۵)

سلام ببخشید گفتم بگم که یه موقع نگی نگفی
نیمه شعبان نزدیکه کتاب کمی دیرتر سید مهدی شجاعی خیلی عالیه اگه پوسترش رو بزنید و معرفی کنید خیلیعالیه شاید خیلی ها تو این ایام بخواند اونو معرفی کنند
پاسخ:
سلام
2 ساعت رفتم فرم درست کردم برای معرفی کتاب که آخرشم باز بیایی اینجوری کتاب معرفی کنی؟
خب همین دو کلمه رو اونجا بنویس که من بتونم با نظم و ترتیب کار کنم
ولی باز هم دم شما گرم 
باز هم از این معرفی ها بکنید
سلام
خیلی کتاب خوبی بود
ممنون بابت معرفی ../
موفق باشید
سلام
حیف که کتاب خیلی گرونی هست....
پاسخ:
سلام 
آره حیف
منم اولش برداشتم ولی نخریدم 
بعدا از یکی گرفتم خوندم دیدم خیلی خوبه رفتم یدونه خریدم
من عاشق قلم خانم جعفریانمممممم
پاسخ:
انصافا خیلی خوب می نویسند
واااااااااااااای بعد از مدت ها اومدم

انگار به روز شدین ها...

7 روایت خصوصی

فوق العادست
عاااااااااااااااااااااالیه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی