کتاب بخوانیم


تکرار یک تنهایی (جستارهایی از حیات شهید سید مرتضی آوینی)

به کوشش محمد علی صمدی

نشر یازهرا

دریافت سایز بزرگ پوستر
حجم: 4 مگابایت

 

کتاب تکرار یک تنهایی

جستارهایی از حیات سید مرتضی آوینی
به کوشش محمد علی صمدی
انتشارات یا زهرا

کمی از کتاب

تا تـوانستند بـرایش حاشـیه سـاختـنـد. حتـی نزدیکانش به او می گفتند: فلانی! ببین این هم یه بازی جدید است. این بازی ها را درمی آوری که خودت را نشان بدهی.
یادم هست نشسته بودیم برای مونتاژ تصاویری که خودش به عنوان مصاحبه گر در تصویر بود، معنی هم نداشت که نباشد. چه بسا در بعضی جا ها عمد داشت که خودش حضور داشته باشد. این را گذاشتند به حساب این که تو می خواهی بگویی من همان هستم که زمان جنگ بودم. آن زمان نبودی، الآن یک فرصتی پیدا کردی به اسم جنگ که می خواهی خودت را معرفی کنی و بگویی من هم فیلم ساز بودم و فیلم ساختم...

نظرات  (۴)

اولین بار اسمشو توی گتاب خوانیم دیده بودم.
توی نمایشگاه کتابی که توی یکی از این پارکها برگزار بود، چشمش بهش خورد؛ همینطور یه صفحه ازش باز کردم، خوندم، جالب بود، یه صفحه دیگه، خیلی جالب، یه صفحه دیگه....
تا به خودم اومدم یک ساعته کلشو توی نمایشگاه خونده بودم!!
بعدشم رفتم خریدمش تا هر وقت خواستم، یه دلِ سیر دوباره بخونمش...!
ممنون کتاب بخوانیم...
پاسخ:
خواهش میکنم...
خوشم اومد.
همین الان خریدمش..
ممنون
پاسخ:
مبارکه
  • شِکنجِ طرّه ی لیلی
  • برایت گل می آوردم...
    پاسخ:
    من تکرار یک تنهایی ام ...
  • بانوی نینوا
  • و اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر..
    پرستویی که مقصد را در کوچ می یابد از ویرانی لانه اش نمی هراسد..
    سید مرتضی اوینی..
    برای اربتاط اسان لینک شدید..
    اجرتان با حضرت حق

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی