کتاب بخوانیم



دریافت سایز بزرگ
حجم: 1.95 مگابایت



علی از زبان علی
تالیف: سید جعفر شهیدی
ناشر: دفتر نشر فرهنگ اسلامی

على(ع)نخستین مرد در پذیرفتن دین اسلام باشد. او در این باره چنین مى‏گوید: «پیامبر هر سال در حرا خلوت مى‏گزید من او را مى‏دیدم و جز من کسى وى را نمى‏دید.آن هنگام جز خانه‏اى که رسول خدا و خدیجه در آن بود در هیچ خانه‏اى مسلمانى راه نیافته بود. من سومین آنان بودم روشنایى وحى و پیامبرى را مى‏دیدم و بوى نبوت را مى‏شنودم.» و در جاى دیگر مى‏گوید: «هیچ کس پیش از من به پذیرفتن دعوت حق نشتافت،و چون من ...

نظرات  (۳)

سلام
ما برای کار تحقیقاتی خودمون کتاب های زیادی رو جمع آوری کردیم به صورت کامپیوتری، گفتم شاید به دردتان بخورد، مثلا همین کتاب در آدرس وبلاگ هست... با تشکر
  • سعید سعادت
  • سلام
    خوشحال میشم بتونیم با هم همکاری کنیم
    ما به دنبال ایده "خبرنگاری کتاب در حوزه انقلاب اسلامی" فعالیت می‌کنیم.
    ممنون میشم خبرمان کنید.
    یا حق
    نسخه‌ای که من از این کتاب دارم، خیلی نازکتر از اینه که توی تصویر هست. کتاب خوبی بود ولی انتظار داشتم خیلی بهتر از اینه باشه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی