کتاب بخوانیم



دریافت سایز بزرگ
حجم: 947 کیلوبایت




اهواز برای من جای جدید و قشنگی بود . اثاثمان را ریخته بودیم توی یک تویوتای لندکروز. همه ی اثاثمان نصف جای بار وانت را هم نمی گرفت. خودمان هم نشستیم جلو. من و آقا مهدی و خواهرش. خیلی خوب شد که خواهرش هم راهمان آمد. من هموز رویم نمی شد با آقا مهدی تنها بمانم. از قم تا اهواز خواهرش هر موقع احساس می کرد که سکوت بین من و آقا مهدی زیاد شده یک حرفی می زد مثلا «شما خیاطی هم بلدی؟» شب اول که رسیدیم ، وارد خانه ای شدیم که ...

نظرات  (۳)

  • فاطمه صفوی
  • بسم الله
    بسیار زیاد متشکرم به خاطر این معرفی های عالی و ترکیب و شکل دوست داشتنی ِ این جا..
    اگر کمکی هم از ما برمیاد ، بفرمایید | خوشحال میشیم نوکری کنیم برا کتاب و کتاب خونای این مملکت..
    اجرتون با شهدا و شهادت نصیبتون
  • عبدالرضا درویشی
  • ادبیات پیداری ونقش ان دربیداری اسلامی
    باعرض سلام سال خوبی برایتان ارزو میکنم امیدوار م به سایت ماهم سربزنید ونظربدبد به امید دیدار
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی